رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آمل گفت : وظیفه ما این است که تمام تلاش خود را برای تحقق فرمایشات مقام عظمای ولایت با محور قراردادن بقاع امامزادگان در موضوع فرهنگی انجام دهیم.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام رسول علیخانی در بازدید از امامزاده معصوم تکیه آملی، گفت: امسال برنامه‌های طرح نشاط معنوی براساس تدبیر و مدیریت اعضای هیئت‌ مدیره در امامزادگان و بقاع به اجرا درمی‌آید.
 
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آمل افزود: این طرح در امامزاده ابرهیم(ع)، بقعه متبرکه اباالفضلی اوجی‌آباد، امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده قاسم چاکسر، بقعه درویش اسماعیل، شاهزید، بقعه ناصرالحق(ع)، امامزاده معصوم(ع) واقع در تکیه آملی پائین بازار و بقعه خضر پیامبر(ع) برگزار می‌شود.
 
علیخانی با اشاره به اینکه کلاس‌های طرح نشاط معنوی تابستانه از هشتم تیرماه سال‌جاری آغاز می‌شود، اظهارکرد: اجرای کلاس‌های قرآنی مانند حفظ و روخوانی قرآن کلاس‌های فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله برنامه‌های این طرح است.
 
وی از اجرای طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد وبیان کرد: ترتیل‌‌خوانی در برخی از امامزادگان با حضور مهمانان ماه خدا، افطاردهی در بقاع متبرکه و شرکت در راهپیمایی از سوی خادمان، هیئت‌های امنای اماکن مذهبی و بقاع و تمام مراکز از دیگر برنامه‌های عمده در طرح ضیافت الهی خواهد بود.
 
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آمل از راه‌اندازی هیئت جوانان زیر نظر مرکز فرهنگی امامزاده معصوم تکیه خبر داد و عنوان کرد: وظیفه ما این است که تمام تلاش خود را برای تحقق فرمایشات مقام عظمای ولایت با محور قرار دادن بقاع امامزادگان در موضوع فرهنگی انجام دهیم.
 
وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، یادآور شد: اینجا علاوه براینکه بارگاه امامزاده معصوم جعفربن‌موسی کاظم (ع) بوده و باید در شأن این امامزاده احیا شود، حسینیه‌ای‌ است که آیت‌الله العظمی جوادی آملی، مفسر کبیر قرآن سالیان دراز در آن جلسات تفسیر و سخنرانی‌های باشکوه قرآن داشته‌اند و این مرکز باید در شأن و منزلت این مرجع تقلید نیز احیا شده و به قطب فرهنگی‌ ـ قرآنی شهر تبدیل شود.
/2759/